16 Şubat 2010 Salı

Omni Man



Robert Kirkman'in yazım yazım yazıları ve Cory Walker'in çizim çizim çizimleriyle yaratılmış 2003 çıkışlı çizgi roman serisi Invincible var ortamımın ilk yazısında. Çizgi romanın hikayesi absürdlüğün dibine vurarak başladı. 12 issue'yı bitirebildim bu akşam." Koçum ben uzaydan geldim,deney yapmak için. O sırada annenle tanıştık. Oh pek de güzeldi. Sonra sen oldun ama sen de benim gibi uçup kaçabiliyosun." diyor Omni Man, çocuğu Mark Grayson'a. Nam-ı diğer Invincible'a. Çizgi roman tarihinin en zorlama ve en uyduruk ismi olabilir Invincible.

Seri sığ espriler ve sığ karakterlerle başladı. Efsaneleşen bazı çizgi roman serilerinin aksine bir çok çizgi roman serisinin temelsiz yayınlanmaya başladığını ve ilk issueların bayatlığının okuyucuyu kaçırmayı başardığını göz önüne alıp bir süre bu seride ısrar etmeyi düşünüyorum. Bakalım ilerledikçe detaylanıp, güzelleşecek mi? Şimdilik okunmaya değer tek karakter Invincible'ın babası Omni Man. Hafif bir Kadir Inanır havası yok değil hani. Bıyıklı süper kahraman nadir olarak çıkar karşımıza. Mandrake'nin pörsümüş kadife sibemol bıyığından sonra Pala Kermes havası yaratan Omni Man ve peydahı Invincible bakalım bidahaki issulerda nerelere uçup kaçacak.

Bi yandan da çizgi roman tarihinin bıyıklı sakallı imajlarını araştırmak lazım. O da başka bir yazının konusu olsun bakalım.

0 yorum:

Yorum Gönder